BARNSLIGT

Började dagen med lite Matte B :) Och Iwan sa att jag kunde bli klar
med matten innan sportlovet! :D Fan va bra !! Dom ska ha prov vecka 6.
Men hon tyckte jag skulle göra tidigare (jag läser inte som dom andra).
kanske vecka fem. Sedan börjar jag med Geometri v.6 (dom v.7) och sedan
prov vecka 9 :) Hoppas! Skulle vara så skönt att slippa skiten!

Sen vart det samhälle. Gjorde inte mycket där. Satt bara och prata skit.
Mest om karnevalen. Försökte komma på nån figur från ett barnprogram som
Elina kan vara :D Om nu resten av klassen går med på att vi har barnprogram
som tema =) Jag ska vara Pippi! Punkt! Jag har ställt in mig på det och har redan
planerat vad jag ska ha för kläder osv :D haha. och om nån mer kommer att vara
Pippi kommer jag bli arg! Jag ska iaf. vara bäst utklädd :P
aja..

Sen åkte jag och Elina ner på stan. Såg så mycket jag ville ha! Speciellt en vit
tröja med blåa ränder på på H&M! Sååå snygg! Men plånkan sa ifrån.
Och när jag står där i provhytten kollar jag i profil.
Fy fan! Jag har en gravid-mage! Asså den är skit stor! Det är nästan så att jag tror
att jag har en liten bulle i ugnen :P Jag har varit yr skit länge också, eller inte hela
tiden. Men i flera dagar har det kommit som en attack! Tror nästan att jag ska svimma.
Läste en artikel på skolan också om en tjej som hade fått barn och hon kännde sig också
yr (hon visste inte då att hon var med barn).. Hjälp! :P Näe då.. Jag har väl bara lagt på
mig lite :D Men det ska bort! Fortare än kvickt! Det hjälpte verkligen att se det där i
spegeln! Nu är jag mer motiverad än nånsin..

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag är oxå yr skitofta... :/

2009-01-14 @ 17:27:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, va fan är det??

2009-01-14 @ 17:44:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

no idea...

2009-01-14 @ 17:54:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, you both are preggos!! X) närå ;)

2009-01-14 @ 17:54:28
Postat av: Nathalie

Therese: näe, inte jag heller =/

Simone: hahaha, ja, kanske det :P

2009-01-14 @ 17:55:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0