DET ORDNAR SIG

Så tänker jag jämt (för det mesta).
T.ex. var jag ju nervös för att inte hitta nå jobb.
Men nu har jag ju kommit på en plats där jag ska
fråga, hörde att dom nog behövde. Och då känndes
det liksom "ja, klart jag får jobb där" (Sommarjobb) haha :P
Men nu har jag börjat tänka om. Det är inte alls klart att
jag får det! Jag måste ju vara snabb och fråga isf. Måste
ringa nu! känns det som. Eller gå dit?!

Samma när jag körde upp.
Allt gick ju fel för mig, men jag kännde ändå en lite röst
inom mig som sa att jag skulle klara det :P
Hade nog blivit riktigt, riktigt besviken om jag inte klarat det.

Näe, men nästa vecka ska jag ringa och höra om jobb!
Måste samla mod först! haha. Jag är en riktig mes när det
gäller sånt här! Att ringa till folk, jag vet liksom inte riktigt vad
jag ska säga heller. Tänk om det blir knäppt tyst ?! :P haha
Aja, det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0