FEM SNABBA

Jag har lite långtråkigt och behöver tidsfördrift så
jag svarar på "Fem snabba" som finns på blogg.se.

1. Vilket är ditt absoluta favoritplagg i garderoben?
Gud, jag vet faktiskt inte! Längtar just nu till att få börja
använda klänningar som jag samlat på mig =)

2. Hur kommer du klä dig 2009?
Snyggt, förhoppningsvis! :P Vill handla massa med nya kläder
och lite är på inkommande. Men jag längtar mest
till alla sommarkläder.

3. Hur mycket i månaden spenderar du på kläder?
Det är inte mycket alls. Ibland inte en krona. Ibland
några hundringar. Men inte mer än så.

4. Hur mycket kostade ditt dyraste plagg och vad var det?
Hmm.. Dyraste!? Jag är ju snål av mig och köper oftast billiga
saker och på rea =) Men det jag kommer på nu var min förra
vinterjacka som kostade 1500 :-
Dock fick jag den av mamma, så det kanske inte räknas?! =P

5. Var shoppar du helst?
Jag gillar Gina Tricot och H&M.
Det negativa med Gina är att alla handlar där och då går man
runt i samma kläder som alla andra. det är inte så roligt.
Men jag gillar Ginas kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0