FRIDAY

Fredag, vilket betyder lektioner nonstop!
Började med matten. Och jag tycker faktiskt att jag
bättrat mig nu. Förut när jag fastnade så gav jag
upp och satte mig och kludda (haha) eller hoppade
över det talet.
Men nu vill jag faktiskt veta hur man gör. För jag ska
klara matten innan sportlovet! Jag ska! Och jag gillar
Juan. Hon får en att vilja bli bättre! Även fast hon tjatar
om samma sak om och om igen. Men det är ju bra
då fastnar det ju iaf =)
Samhällen var lika tråkig som vanligt, till en början.
Sedan fick vi en text och korsord till den. I vanliga fall
brukar jag vara första man ut ur salen i detta ämne
(överdrivet). Men nu ville jag ju göra klart korsordet! :P
  I svenskan skulle vi beskriva vad lycka är.
Vi skulle fylla i:
Bara jag får.....blir jag lycklig.
Bara jag fick träffa.....blir jag lycklig.
Bara jag såg ut som.....blir jag lycklig.
Bara jag slapp.....blir jag lycklig.
Bara jag hade....blir jag lycklig.
osv.
Jag svarade på 2. :P Jag kom inte på nånting. Sen när alla
läste upp sina svar så är var det ju självklart vad man skulle
skriva. :P Bara jag får träffa familjen/pojkvännen så blir jag
lycklig. Men jag tänkte nu! Jag träffar ju dom nu.. haha :)
Sen tänkte jag bara på jobb! Bara jag får...ett jobb.
Bara jag hade...varit äldre och mer erfaren.
hahaha :P Sen skulle vi komma på egna frågor. Våran var
"blir man lycklig av pengar?" " JAAA!" blev mitt svar direkt!
haha. Men visst fan blir man det? Jag tror iaf. att man blir mer
lycklig när man har pengar än om man inte har pengar. För
det kan ju inte vara så kul att leva på någon annan hela sitt
liv heller?!

textil nästa. Tog med mönstret till min balklänning så Sara
fick förklara lite för mig. Och det blev mycket klarare efter det!
så nu tror jag faktiskt att jag fattar. Hoppas bara jag kommer
ihåg det tills jag ska berätta för mamma ! :D haha
För att komma ihåg lite, hon trodde nap betydde släp. och
60 iches är 60 tum alltså 150 cm (ungefär) och 45 iches är 45
tum alltså 115 cm (ungefär) Det var alltså bredden på tyget.
Nu kommer jag nog ihåg! :D

Åsså kören tillsist. Jag hoppades hela dan att hon skulle vara
sjuk. men icke!
Men idag var det rätt kul =) Men det finns en människa som jag
skulle vilja strypa! Håll käften nån jävla gång! Fy fan va less jag
är på henne!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0