HUMÖR FÖR DAGEN ??

När Pär hade åkt på jobbet låg jag och småsov ett tag.
var så trött. Men jag kunde inte somna. Kännde mig på världens
dåligaste humör!
Nu har jag suttit här ett tag och haft nån slags "ångestkänsla".
Jag vette fan?! :P Känndes som detta skulle bli en dålig dag.

Sedan blev jag på bättre humör, kanske för att Vakna med the voice
började! Men nu när jag satt och skrev om att jag var på dåligt humör
blev jag på dåligt humör igen..
Näe! Idag ska bli en bra dag! Inga sura miner, bara glad =)




Jag Älskar detta kort! Även att hon ska vara gäst i Vakna idag :) Hon
ska hissa och dissa. Hoppas det är 07,30 nu då, som det stog i hennes
blogg. För jag tyckte jag såg att det var 08.35 på nått annat ställe.
Och jag ska åka 8 bussen in =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0