JAG GER MIG IN I LEKEN JAG OCKSÅ

Ja, ingen har väl missat "fighten" mellan Blondinbella, Katrin
Zytomierska
och Carolina Gynning. Dock så har jag aldrig riktigt
märkt av att Gynning är med i leken. kanske för att jag inte läst
hennes blogg. Men Katrins läser jag, och jag längtar varje dag
till att få läsa den! Hon skriver så bra!

Iaf. så "hejar" jag på Katrin. Blondinbella är en fjant, det har hon
alltid varit och kommer alltid att vara. Jag hatar henne rent ut sagt.
Även fast jag inte känner henne, men det jag sett hatar jag.
Och jag håller med Katrin och Gynning om att hon är en bluff!
Hon skriver ju själv saker som att hon svälter sig för att komma i
nyårsklänningen och att hon tycker det är äckligt att åka buss för
"tänk om det suttit en tjockis här innan mig".
Sen går hon och säger att hon inte bryr sig ifall man är tjock eller
smal. Nähe, varför vart du då äcklad av att en "tjockis" kan ha suttit
på det sätet du sitter på?
 Jag säger inte att Katrin har rätt i allt hon säger. Att alla vill vara smal
och sånt. Det håller jag inte med om.
Men det hon skriver om blondinbella håller jag med om.
Jag gillar även Katrin, för hon "erkänner" att hon bantar. och vill hon göra
det, varför ska hon inte få det då? Om hon mår bättre då, varför ska
hon inte göra det? Hon gör det ju genom att äta bra och träna.

Jag blir så irriteradbella. Jävla tönt! Jag tror hon säger vad som helst
bara för att få uppmärksamhet. Framför allt röster i Let's Dance. Vilket hon
kan behöva eftersom hon suger. (det jag sett iaf)
Jag tror heller aldrig i hela helvete att hon skulle gå upp 200 kg för att visa
att hon inte bryr sig om sin vikt! Är det en dålig sak att göra det eller ?
Aja, Upp till bevis.

Sen tycker jag även det var dåligt av Blondinbella att inte vara med på
debatten med Katrin. Riktigt dåligt. Vill hon inte få fram det hon tycker ?
Eller är hon rädd att Katrin ska få fram att hon är en bluff?
det sistnämda tror jag på. Varför skulle hon annars inte ställa upp när det
är något som hon verkligen tror på?


Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag tycker också att Blondinbella skriver väldigt dumma saker ibland, och att hon är väldigt ytlig. Men jag "hejar" ändå på henne eftersom hon ändå säger ifrån mot vikthetsen :)

2009-01-22 @ 16:52:13
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej =) Men jag tycker inte att hon säger ifrån när hon skriver att hon svälter sig själv för att komma in i en klänning osv. =P haha.

2009-01-22 @ 18:02:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

Jo det är sant, men jag tyckte inte hon verkade mena att hon skulle göra det på riktigt när hon skrev det, mest som ett skämt :P

2009-01-22 @ 21:58:39
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: karoline

Jo det är sant, men jag tyckte det verkade mest som att hon skrev det som ett skämt, inte som att hon verkligen skulle svälta sig för att komma i nyårsklänningen :P Hon poängterade mer att hon kanske skulle gå upp eftersom hon skulle unna sig och äta vad hon vill under julen :)

2009-01-22 @ 22:00:05
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: karoline

haha oj nu blev det två :P trodde inte den första kom fram!

2009-01-22 @ 22:00:31
Postat av: Nathalie

Jo, men kämpar man för att får bort anorexi så tycker inte jag att man ska skämta om sånt :P haha, älskar att diskutera! :D

2009-01-23 @ 05:36:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

det har du helt rätt i! men jag reagerade mest på att katrin verkar dra upp saker och förstora dem mer än nödvändigt :P fast det kan man säga att blondinbella göra också, när hon skriver att katrin och carolina jämt skriver om bantning, för så ofta är det väl inte?

ja det är kul att diskutera! skulle vara tråkigt om alla tyckte likadant ;P

2009-01-25 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0