JANUARI ÄR ÖVER

Nu har jag städat, IGEN! Fy fan vad jag städar, haha.
Men vi är ju som vi är, kan aldrig hålla rent länge.
Men jag tror det är för att vi bor så litet också, allting
syns om man lägger fram nått.
Men men, som vanligt gör jag allt fort och helst allt på
engång
! Så jag blir svettig som en gris! haha =)
Skulle vilja gå en promenix, men jag vet inte riktigt.
Vi får se.
Kollar iaf. på Pussycatdolls nu :P Där dom ska göra en
ny tjejgrupp. Har redan sett det, men jag kommer inte
ihåg vem som vann.
På tal om att vinna så vet jag vem som vinner Top model!
haha, vill ni veta? Ska jag förstöra för er?? :P Kan iaf säga
att det var den jag hoppades på minst! Blä!

Läste i mina kusiners blogg idag (Simone & Denise) att
Moffan ligger på sjukhus =/
Stackars moffan, hoppas du blir bättre snart!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Neeej! Säg inte!!! Men vilka var det som åkte ut i tis&onsdags?

.

2009-01-31 @ 15:02:57
Postat av: Nathalie

Jag vet inte.. såg inte då =/ eller i tisdags var det hon den där blonda som åkte ut. Långt blondt hår, kommer inte ihåg vad hon heter. Men hon märktes inte så mycket :P

2009-01-31 @ 15:09:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

jag städar oxå JÄMT :) haha vi är värsta städ-tanterna, haha

2009-01-31 @ 19:25:44
Postat av: Nathalie

Hahaha =)

2009-02-01 @ 11:01:49
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0