LUKTAR FÅR

Idag har jag stått i med blöta händer i tre timmar.
Ni kan ju gissa hur mycket russin mina fingrar var
 efter det.
Jag har nämligen tovat mina vantar idag =)
Och när man blöter den där bomullen så luktar det
otroligt mycket får. Nästan fårskit! :P Så det luktar mina
händer nu. Och det vägrar gå bort.
Men tiden gick fort iaf. och jag hann klart! Nästa gång
ska dom krympas till rätt storlek =)

Efter den lektionen gick jag till ÖB, för att hoppa på bussen.
Och den jävla backen. Mördarbacken. Gruvar mig jämt
för den när det är vinter, för jag vill verkligen inte kana ner
för den! haha =) det gick bra, men rätt som det var så gled 
min ena fot
till och den andra vet jag inte vad det blev med?! haha
Den hamna liksom upp och ner på nå vis, hahaha.
Men jag ramlade inte, och det var bara en gammal gubbe som
såg. Så det var bra =)

Åt nyss nudlar och lyxade till det med en sockerdricka till (hahaha)
och jag tänker jämt på Farmor när jag dricker sockerdricka =)
För jämt när vi var liten och var dit och fikade så sa hon jämt
"Ni kan ju gå och hämta drickor själv ni.." Och det gjorde vi.
Ner i källaren, sen stog man där ett bra tag och funderade tills
man kunde bestämma sig för vilken man ville ha. Eller tills fötterna
frusit till is. (Golvet där nere var/är iskallt!) och jag tog jämt sockerdricka.
Jag tror jag ville vara som Emil! hahaha :P

aja, nu ska jag fördriva tiden lite tills mamma kommer. Då ska vi
åka och handla och jag får mitt efterlängtade paket från H&M =)
Hoppas det passar nu då! Please!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

och som pippi :) hon hade ju sockerdricka i trädet :) haha jag har laddat hem hela pippi säsongen som gick på tv :)

2009-01-27 @ 14:17:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pippisäsongen?? :P

2009-01-27 @ 14:18:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0