LURAD? IGEN ??

Idag när jag kom med bussen hoppade jag av på
ICA. Skulle handla lite grejer till tacos som vi ska äta
idag =)
Ja, iaf. så när jag kommer in så ser jag att det är sånna
från telia där.
"Nej, nej, nej! Prata inte med mig!!"
Pju! Dom gjorde inte det, andas ut!
Handlar det jag ska ha sedan undviker jag all ögonkontakt
med dessa människor. Men sen hör jag:
- Tjejen!
-(Åh nej...) Ja?
Åsså berättar han om telia abonnemang för dom mellan
18 och 25. Eller så var det alla under 25? näe, tror det var
mellan 18 och 25. För han frågade hur gammal jag var och
han kan väl ändå inte tro att jag är över 25??? :P
Tänkte hela tiden "varför stannade jag? Kunde jag inte bara
säga att jag hade brottom??".
Men det han sa lät faktiskt bra :P Man betalar 49 kronor i månaden
och ringer gratis till halebop, telia och comviq (tror jag, halebop
telia och nå mer iaf.) + att man fick 5000 gratis sms. Allt för 49 kr.
i månaden. Plus det man ringer för då kan jag tänka mig. Men
det lär ju inte bli så mycket om det är gratis? :P Bara en
öppningsavgift på 99 öre.
Då frågade jag iaf. om man kunde köpa en telefon samtidigt
om man tog detta abonnemang (tänkte ju köpa den jag ville ha
och ta telia vänner abonnemang) och betala av telefonen.
- Ett tips! Ta aldrig avbetalning på telefonen.
- Varför då?
- Det suger..
- Varför då?
- Det suger...
- varför?
- det suger...
hahaha. Åsså var det precis som han inte ville att det andra killen
som var där skulle höra :P Som att han berättade en "hemlis" för
mig eller nått. hahaha.
Sen helt plötsligt i konversationen dyker Eddies ansikte upp framför
mitt: "Heeej!" hahah.
aja.. jag sa iaf. att jag skulle kolla upp det på internet isf. :P
Ska göra det, för det lät ju bra? Eller hur?
Ska fråga Pär lite också, innan jag gör något förhastat! haha
som sist när 3 lurade på mig nått skit! Då skrattade Pär åt mig
när jag berättade. Lättlurad nr. 1! haha =)

Även att jag hörde glassbilen idag. vem vill ha glass nu mitt i vintern??

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅHHH jag VET! FY FAN nu kan man inte gå och handla heller... fy fan jag HATAR dom där! var där nyss.. först så pratade dom med några andra så vi smet förbi, pju tänkte vi sen när vi hade handlat klart så stog han och väntade på oss och bara glodde så då fick vi så lov att stanna.... ÅHHHHH jag blir så irriterad, dom borde inte få stå sådär... ja det lät ju bra, samma som han sa till dig. Men jag använder knappt min mobil.. ringer eller sms:ar aldrig typ.. haha. jag fyller på kanske 100:- som jag lever på i kanske 3 månader... haha...

2009-01-29 @ 17:37:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag har klarat mig på 100 kr. jag med hur länge som helst nu :) Men jag ville ju ha den där telefonen och tog man abonnemang så kunde man ta på avbetalning. Men det var ju tydligen inge bra.. ?!

2009-01-29 @ 20:44:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar från min: Ja men jag är inte så förtjust i cheescake som man köper på cafer oså. Men hemmagjord är kanon! Dom är hur goda som helst och enkel att göra :)Iaf den som vi gör..

2009-01-29 @ 20:54:07
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Mia

HAHAHA! Fan va kul det lät :P

2009-01-31 @ 00:21:52
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0