MAKEOVER

Igår var det ju Top Model, och makeovers! :D
Det är dom som är roligast att kolla på.
Men nu visar dom inte det nå mycket, tycker jag. Jag vill ju
se grin och mes! :D
Jag skulle också vilja få en makeover. Precis som dom. Sätta sig
i stolen och inte få se förrens det är klart.
För skulle jag veta att dom skulle klippa av mig allt hår skulle jag
också bölgrina, som dom flesta på top model har gjort =)
Det kanske är därför dom inte berättar vilken makeover dom ska
få längre :P
Jag tycker att alla som dom har klippt kort hår på har blivit mycket
finare efteråt. Kommer ni ihåg Katie? Blond tjej som grinade hela tiden.
"I look like a booooy..."(grinandes) Hon passade ju inte alls i långt hår
tycker jag. När man fick se förebilden.

 

Aja, jag skulle iaf vilja ha en makeover. Men jag vette tusan om dom
skulle få klippa av allt hår på mig. För jag skulle verkligen se ut som en
pojke då.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker de blir alltid snyggast då dom som fixar dom bestämmer hur deras hår ska vara :)

2009-01-15 @ 08:47:08
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Therese

åh jag älskar shandis och joannas nya look :) ...åh jag tkr det var lite för överdrivet igår när tyra var "den onda drottningen" och pratade sådär... blä

2009-01-15 @ 09:32:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hate her Hahaha! Jag hatar när de grinar! Hallå! Once in a lifetime liksom, deras chans. Blä på dom, grinollar XD

2009-01-15 @ 15:13:06
Postat av: Nathalie

Lisa: Ja, jag med=)

Therese: Ja! Skitfjantigt! Det har blivit lite mer fjantigt nu i dom senaste säsongerna. Men dom färgade en blondin jättemörk igår. Det vart snyggt tycker jag =)

Simone: ja, jag vet! Men det värsta är ju att i början säger hon "Gör vad ni vill med mitt hår." :P

2009-01-15 @ 15:17:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0