MÅNDAG

Nu har jag tagit tag i Projektarbetet som varit dött hur länge som helst!
Började med kjolen. Den vart inge bra alls.. Får se hur jag ska lösa det?!
Började ist. med min andra klänning. Jag tror den kan bli riktigt bra faktiskt.
Antingen det eller helt åt helvete. En brun klänning. som jag ska sätta gulband
på. I midjan och runt kanterna. ska även byta ut knapparna som var där.
När jag gjort om den helt så kommer den nog bli lite kort. Men då tänkte jag att
man kankse kunde ta svart spets som en underkjol?! =) Kan ju bli bra.
Men nu har jag ingen tråd att sy med. har bara vit och svart och det passar inte att
sy guldbanden med. Funderar på att åka hem och hämta.
Skulle ju åka hem idag. Eller så gör jag det i morron?! Jag vet inte hur jag ska göra.

Jag åker nog i dag! =)4

kom just på att jag glömt att knäppa före bilder på kjolen och klänningen! FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0