MÄTT OCH BELÅTEN

Nu har vi käkat. Wienersnitzel (i egen marinad :P) potatisgratäng och
vitlöksbröd! Såå gott! Det är såndär färdig potatisgratäng som man köper
på "påse" och värmer i ugnen. Den är så jävla god! Tusen gånger godare än
hemmagjord. Jag lovar er!
Pär har gått iväg till Erik, dom skulle väl ta nån öl tänker jag. "Grabbkväll" :D
Så jag sitter här och känner mig inte på dåligt humör, som jag oftast brukar
bli på när Pär ska iväg på nått :D haha. Bara för att jag hatar att sitta hemma
själv och döa. Men nu vill jag vara hemma och ta det lugnt eftersom jag är sjuk.

Läste Therese blogg om komentarer.
Och det är så jävla tråkigt att skriva blogg när man inte får nån "respons" :P
Bra eller dålig spelar ingen roll, tycker jag. Det är alltid så kul när man skrivit
ett inlägg och kollar sedan och det är massa komentarer. Men mindre kul när
det inte är en enda komentar. Känns så meningslöst ?!
Och dom som komenterar är bara sånna jag känner. Inget illa menat, jag Älskar
era komentarer! :D Så sluta inte! haha :D
Men det skulle vara kul om nån som man inte känner eller ens vet vem det är
komenterar :)
Komentera mera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0