PEPP !

Idag var kom det ju som sagt ingen åttabuss.
Så jag kom lite försent. Missade klassrådet. där
det tydligen sas mycket.
På onsdag är vi ledig. Hela skolan tror jag.
19 februari är det bara halvdag. Slutar tolv.
Tis. vecka nio ska vi till sundsvall och lyssna på
olika företag som berättar om jobb hos dom. Tror jag?!
Det var iofs. frivilligt, men jag tycker det låter intressant.

På bilden skulle jag börja med min drömbild. Men jag har
ju fan ingen som helst fantasi. Så jag satt hela lektionen.
Har ju en bild i huvet på en dröm jag drömt för längesen.
Jag är hos momma och moffan och det är lava på golvet som
kommer närmare och närmare taket.
Jag sitter och klänger på lampan i panik, och så går sladden av.
Men precis när jag ska nudda lavan vaknade jag.
Men hur ska jag kunna rita detta? Näe.. jag får komma på nått annat.
Det behöver ju inte vara något man drömt heller.

Sen var det dax för KuHi. Redovisningar. Fy fan va trött jag var!
Jag höll på somna flera gånger. Kunde inte hålla ögonen öppna.
Efter det så hade vi möte med Anja.
Och jag känner mig alltid så pepp efter det! :P Känn som det faktiskt
kommer att bli bra! =)

Somnade på bussen hem, som börjar bli en vana.
När jag somnade satt det en jätte bredvid mig. haha :P
men när jag vaknade så satt det en helt annan människa där.
vart ganska förvånad.
Jag tycker ju inte om att sova på bussen ifall jag skulle sova förbi
hållplatsen. men då kom Pär med iden att jag skulle ställa alarm!
:D Smart!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

En bild där du hänger i en lampa i taket och lavan närmar sig underifrån skulle ju vara en frän/kul bild. Gör en sån tycker jag.

2009-01-23 @ 11:57:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, får se =)

2009-01-23 @ 16:26:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0