PROMENIX

Åkte till Therese idag när Pär skulle ut och åka
fyrhjuling.
Satt och pratade skit ett tag, sedan tog vi en promenix!
Gick skesta och svängde sedan in på en väg så man
kommer fram vid Karin (Farfars karin).
Gick och hälsade på Simone en sväng =)
Vi satt och pratade skit! Vilket jag tycker är så jävla
roligt! haha =) Skvaller och gamla minnen är dom
bästa samtalsämnena !
Sen gick vi hem till Therese igen när hungern började
komma. Jag åkte hem när jag såg hur mycket klockan var.
Fan va fort dan gick!
När jag kom hem var Pär hemma. Andreas var också här.
Och det såg ut som en svinstia här! Jag hatar när det är
folk här när det är ostädat! jag känner mig så "lortig" på
nå vis då! haha :P Så jag ställde mig och städade lite!
Plockade ihop kläder och bäddade sängen iaf =)

Nu håller jag på att baka pitabröd, som vi ska äta idag.
Ska göra kebab med bröd som man får på pizzan. Fast det
blir nog godare när man gör själv =) Hoppas jag!
och bröden man köper är så små, så jag bakar egna. Just nu
håller dom på att jäsa. Ska även jäsa en halvtimme till efter att
jag kavlat ut dom.. Tar en jävla tid :P

Även denna dag har jag inte ätit nånting. Jag vet inte vad det är med mig?!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt :)

Hehe .. Det är knepigt hur drömmar kan vara ;P

2009-01-17 @ 19:21:54
Postat av: maggie

Ja i sommar behövs det säkert jobbare, gå in och prata med Kent du.. fin blogg du gjort föresten!

2009-01-18 @ 11:55:36
URL: http://linneamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0