PROMENIX

Dagen började med textil. Jag jobbade på som bara den!
Jag har nu 8 stora bitar kvar, har alltså gjort 52 st.
Jag har 9 små bitar kvar, har alltså gjort 76 st.
Det ni.. ;) Jag håller på att göra ett lapptäcke. Det är bara fyra gånger
kvar. så jag har lite panik. För jag ska ju sy ihop alla bitar också.
det ska bli så stort så att det passar sängen =)

När jag kom hem gick jag till Therese. Nu känns det som vår =)
Solen skiner, snön smälter och det luktar bajs (luktade mer i hudik)
haha.
Sedan gick vi en promenix runt Gnarp.
Svängde in på kyrkogårn för att kolla på Farfars gravsten, hade inte
sett den förrns nu. Den var jätte fin!
Men det var iaf. skönt att få lite frisk luft! När jag kom hem med bussen
så kännde jag mest för att stanna inne och inte göra ett skit. Men jag är 
glad att jag gick ut nu =)


Kommentarer
Postat av: Therese

haha samma inlägg :)

2009-01-13 @ 15:28:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0