ROLIGT MED MINNEN

Idag när jag satt och väntade på alla lektioner så
läste jag igenom lite gamla sms för att fördriva tiden.
Då hittade jag grattis sms från när jag fick körkort.
Dock så har jag bara Therese och Pärs kvar =)
Men jag kommer ihåg hur lycklig jag var den dagen! Haha.
Det kunde ju inte ha börjat bättre! (joo)
Jag övningskörde in till stan med mamma bredvid. Mitt
imellan jättedal och harmånger är det bilkö på E4.
Aahh! Jag har väl inte tid att stå här! Så vi fick vända om.
Cecilia ringde och undrade vart jag var, för vi skulle köra
lite innan uppkörningen för att köra bort all nervositet.
Men jag var bara 5 min. sen =)
Aja, orkar inte berätta allt igen, men allt gick ju fel för mig.
Jag  var nästan helt säker på att jag skulle kugga. Så när han
sa "Ja det här gick ju bra.." Väntade jag bara på ett "men.."
Men ist. sa han "Nu har du ditt körkort!" "Har jag???"
"Ja.." hahaha =D Då var jag glad ska ni veta! Var helt svettig
för jag var så nervös.
Det första jag gjorde när jag kom tillbaka till körskolan och
mamma var att riva bort övningskör-skylten! :D
Åhh vilken dag :D Sedan skulle jag och Pär åka till harmånger
och köpa pizza för att "fira" haha =) Men det blev ju också som
det blev, orkar inte berätta igen det heller. Men kön var
fortfarande kvar.

Sen har jag kvar meddelanden sen 2005 också :P Från Pär.
Dom vill jag aldrig radera! Minnen!
Jag har typ 200 sms på min telefon och nästan alla är från Pär :D
Det är sånna mysiga, gulliga sms som jag inte vill ta bort.
Men det fylls ju på så några måste man ju släppa taget om! haha =)

När jag tog bort min Lunar så sparade jag alla mejl som jag och
Pär skrev till varandra där också =) Kul att ha kvar!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0