SCHOOL

Today is the day.
Ska snart börja göra mig i ordning för skolan. Men vill helst
inte gå ut! Jag vill ligga i sängen tills mitt jävla öra blir bättre.
Det är fortfarande lock! Ahh! Galen, ja!
Kommer nog inte hinna med nån frukost, eftersom jag jämt
sätter mig här. Pucko :P
Men jag tänker "Men jag ska bara kolla en liten sväng" Ja, sen har
alla uppdaterat sina bloggar som man vill läsa, och då blir det en
stund. Men nu ska jag börja göra mig i ordning iaf.
Drömde om att jag måsta stressa till bussen, så det kan inte vara
ett bra tecken.

Det är så irriterande! Den där boken jag fick om drömar. Det finns inte
dom saker jag drömmer om. Eller jag vet inte vad jag ska leta på..
Aja..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0