SLEEP

Gud vad jag vill ligga kvar och sova nu!
Men är ju ledig i morron så då är det onödigt idag =)

Missade ni bonde söker fru - bröllopet igår ?
jag har aldrig riktigt gillat dessa människor, och jag
tycker det är helt otroligt att dom faktiskt gifte sig efter
sån kort tid?! Undra hur länge det kommer hålla?
Men jag satt och njöt genom hela programmet! haha =)
så fiiint, och jag vill också!
Jag frågade Pär:
-undra hur mycket en brudklänning kostar...?
-man behöver ju inte köpa nån, kan ju låna (hyra).
- ALDRIG !!!!!!
haha :D jag skulle aldrig hyra min brudklänning. den vill
man ju ha kvar. Jag har mina tankar om hur mitt bröllopp
ska vara =) Therese ska vara med och planera, om hon
nu vill, såklart! :P Men hon är bra på sånt!
  Men hon var då inte snyggt sminkad tycker jag. Blå ögonskugga
har jag aldrig riktigt tyckt om. Eller ibland kan det se bra ut.
Men inte på sitt bröllopp! tycker jag..
Och det är så roligt att kolla på sånnahär program med Pär! haha
För han skäms :P så när hon tog micen och började sjunga
så sprang han iväg! hahahaha :D
fan va kul! :P

Aja! Jag trodde (och hoppades) att jag skulle drömma att jag
gifte mig inatt. Men nej. vet ni vad jag drömde om HELA natten?
Läskiga män som jagade mig. Ja, kul.. näe!
Det är jämt hemma hos mamma och pappa. Och dom jagar mig
in till tvättstugan. Då ska jag stänga dörren in till kontoret. Men den
går inte att stänga. Den är som min dörr till mitt rum. Man får stå
ett tag och man måste oftast slå igen dörren. Men det kunde jag ju inte
göra i drömmen för då skulle han ju hitta mig.
Så jag lämnade bara en glipa.
Sedan kan man springa genom tvättstugan till "rummet bredvid
pannrummet" (:P) men handtaget har lossnat så man måste
ta det och öppna med handtaget på det. Förstår ni??
Iaf. så hittade jag inte handtaget, det var borta! Paniiiiiiik!
Men då knuffar jag på dörren och den var öppen.
Sen kommer jag inte ihåg nå mer.
Men när den drömmen slutade började en ny och jag blev jagad
på nytt..

Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA det var såååå fint! Mhä jag som tkr det var skit starkt av henne att ställa sig och sjunga! :) HAHA just ja den där jävla dörren ,(till ditt rum) som du inte fick igen ibland och bara stog och slog och bankade i hur länge som helst... osså får du igen den till slut och efter 10 sek så hör man hur den åker upp igen.. HAHA :D

2009-01-27 @ 07:23:17
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Mamma kanske kan sy våra bröllopsklänningar :P om man hittar nån lite enklare som man vill ha :)

2009-01-27 @ 07:24:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha, ja, det var en jävulsk dörr! :P

2009-01-27 @ 07:24:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHA! Linus låg och blundade och höll för ögonen när hon tog micken, han skämdes också! Själv trodde jag att hon skulle spy för hon sa ju innan "jag är så nervös och rädd att jag ska spy", så förvånad blev jag! Och jag håller med dig om ögonskuggan. Plus att dom var lite överdrivna, ALLT skulle vara helt perfekt! Jag tycker egentligen det inte spelar någon roll, för det är en dag man minns hela livet och för mycket planer gör att man blir besviken! =P

2009-01-27 @ 10:20:10
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja precis! OCh jag skulle aldrig bjuda tid tv och massa fotografer. aldrig! :P Så det känndes lite "Titta på oss, vi gifter oss!" haha, typ. :P

2009-01-27 @ 13:12:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Det var väl säkert TV4 som betalade hela kalaset, eller iaf. en del av det tror jag... Fast jag vill att det ska vara perfekt på mitt bröllop, men det finns olika uppfattningar om perfekt...

2009-01-27 @ 14:18:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, mitt ska också vara perfekt! Men det behöver inte vara svindyrt för att det ska bli perfekt! =)

2009-01-27 @ 14:21:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Näe inte tänker jag ta nå lån till att gifta mig precis, men det ska vara fint och mkt ändå :) det går nog att fixa det så utan massvis med pengar.

2009-01-27 @ 14:32:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det tror jag också! Man behöver ju inte ha allt heller. Bara man får sin fina klänning och det är fint dukat och så på själva middagen så är jag nöjd =) Så länge det är fint och ser bra ut, helt enkelt! Och det behöver man ju inte massvis med pengar till! =)

2009-01-27 @ 15:25:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0