SNABBT

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag måste åka.
Idag klev jag och Pär faktiskt upp samtidigt =) Skönt att
inte behöva höra en annans alarm.

Igår lagade jag Snitzel och potatis åsså gjorde jag en sallad
mamma sa att jag skulle göra. Bara vanlig sallad m. fetaost
och nån dressing. Skulle ha haft rödlök i också, men det glömde
jag helt bort?! Gjorde inte så mycket så det blev nästan slut.

Idag funderar jag på att göra tacos ! Är så himla gott! Tror det är
min nya favorit mat! =) Förut tyckte jag inte det var så speciellt
gott. men nu; MUMMA!
Pär ska inte ha nån mat i morron så då kan man passa på att
göra sån mat =)
Tacos är väl inte så onyttigt ändå?! Eller är det det? Det har jag
funderat på länge. Är det onyttigt. Osten och gräddfilen då kanske.
Men jag kollade när jag handlade och icas gräddfil är det 10%
fett i och i "vanlig" är det 12 % :P Och i cream fresh tror jag det
var 15 % . haha. vilken tror ni jag köpte? =)

Nu måste jag gå och göra mig i ordning!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0