SOVA

Idag somnade jag på bussen igen. dock på ditvägen.
Fan va skönt det är att sova när man är riktigt riktigt trött!
ja ja..
Åkte ner till fjärn när jag kom hem iaf. Och när jag kom
innanför dörren kommer Louie och springer och "pratar" =)
Sötnos! Hur gosig som helst var han! Goo !
Chico kom även in efter ett tag och var lika gosig han med, som
han nästan alltid är. Ska jämt komma och "stångas".
Putte och Charlie låg och sov, som vanligt. Putte ligger i mamma
och pappas säng. Och Charlie ligger uppe i soffan =)
Månsan var inte inne.. Hon brukar också jämt vara gosig.

  
Chico, Månsan och Louie. "Små"grabbarna har jag inga kort på =)

Sedan gick jag och "handlade" i Therese rum! haha =) Hittade schampo
som jag nog inte tror hon använder. Bara vanligt, bra att ha =) Nått solpuder,
billigt skit från nån tidning skulle jag tro. Mamma hittade också lite smått
och gott där :P Och städade undan lite tomma flaskor och skit.

Kollade även på mönstret och jag fattade heller ingenting?!
Ska ta med det till skolan och fråga Sara. Hon är ju både engelska lärare
och textil lärare. Så om inte hon kan läsa och förstå så kan nog ingen =P

Mamma och jag pratade även om kök :) Mamma vill göra om där hemma.
(Pappa också kanske, men hon sa att hon ville det iaf)
Pappa hade sett på "Design Simon och Thomas" när dom gjorde om
köket efter en bil (raggarbil). Och så ville han ha, sa mamma. Eller han ville
ha svart, rött och vitt. Tänkte faktiskt på pappa när jag kollade på det programmet.
Sa till Pär att så vill nog pappa ha! :D
Men om dom ska göra "biltema" (haha, Biltema :P) så tycker jag dom ska göra
efter hans bil! Turkos, vit och silver. Typ vita luckor, turkos kakel och typ nå
silver detaljer (handtag mm) och dom kan ju ha vita tapeter på överdelen av
väggen och turkos i nedre delen =) Det tror jag skulle bli fint.
Det behöver ju inte vara skrikig jätte turkost! Utan lite ljusare.. =)

Ska snart ställa mig och laga mat igen. Det är så jobbigt att komma på vad
man ska göra.. Idag blir det iaf. korvstroganoff m. ris/potatis. Pär tycker ju inte
om ris och jag älskar ris. Så det blir två alternativ. om vi nu har nån potatis.
Annars måste jag springa på Ica.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså minsann, här får man höra... vadå städa undan tomma flaskor och skit!? i mitt rum eller? ja det där schampoot är nog några år gammalt så det kanske inte är så bra ändå.. haha... vad tog mamma då? ni får ju inte ta allt, jag kanske ska nåt i framtiden... :) haha

2009-01-20 @ 16:41:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: denise

åå fin han är Chico =).. och dom andra katterna med såklart. men han såg så myspysig ut där på bilden =)

2009-01-20 @ 18:58:52
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Hon tog en deo! :D

Denise: Ja, han är go! =)

2009-01-20 @ 19:12:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0