SPELDAG

Det vart att Therese kom hit ist. och spelade =)
Först fixade vi hennes blogg så den såg ut som hon ville :P
Sedan satte vi igång med Guitar Hero och Wii sport.
Det roligaste:
Nathalie: Åhh! Nu har jag kommit längre än dig! (I bowling)
Therese: VAA?
haha. Med en ton som lät som att jag aldrig skulle kunna vara bättre
än henne :P
Chips tog jag fram också. Och jag vet inte vad det är, men jämt när jag
äter chips med Therese (de gånger jag gör det) så försvinner chipsen
så jävla fort! haha :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vika tvätt kanske?! hmm..
Aja..

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jamen jag är bäst haha :) ja men dom är ju såå goda :P min blogg ser ut som vanligt här oxå, fast "mina ord.. mina tankar.." är jätte stort och har blivit två rader.. men det får vara så...

2009-01-06 @ 14:59:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, inte idag då :) hm, ja man kan ju inte få allt här i världen :P

2009-01-06 @ 16:03:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0