STÄDA

Håller på att städa igen. Skulle ju ta en storstädning idag.
Men jag vet inte riktigt hur stor städningen blir, haha.
Orkar inte dammtorka iaf. tror jag. Inte just nu iaf.
Men jag har iaf. varit ner med tvätt, och har mycket kvar.
Jag har skurat ur duschen och gjort rent filtret! Och det
var inte det fräschaste kan jag säga. Jag vet inte vad det är
med bött, tappat hår, men äckligt är det.
Skura handfatet och toaletten också. Disken är i plockad.
Bytt sängkläder har jag också gjort. tänkte byta gardiner också
men hittade inga fina. Eller vi fick ett par brun/vita av mamma
men taket här är ju så jävla högt, så dom blir för kort =/
Dammsugat är gjort. Bara torka golv och dammtorka kvar.
Om jag nu ska dammtorka.

Sen var jag tvungen att slänga blomman vi fick av mamma.
Sorgligt nog så bodde det vita små blommflugor på den.
Alltså det kryllade av dom. Och dom kom och flög när man
skulle äta. Det var inte fräscht!
Men det känndes i hjärtat :P Den var så fin, med lila blommor.
Fast den såg lite halvdöd ut nu, men det kanske skulle ha
kommit blommor senare?!
Jävla flugor!!!
Blomman vi fick av Momma har också dött. Den som man skulle
blötlägga varannan dag. Ja, inte världens lättskötta blomma.
Men den första tiden gick bra. Sedan dog den.

Hyffsat städat är det nu iaf. :)
Städade duschen med BANG ("och smutsen är väck")
Men det var inte lika bra som i reklamen. Det var inte bara att
skölja av efter att man hävt på. Nej, man måste stå och skrubba.
Så det var nog inte bättre än vanlig rengörningsgrejs.
Nästa gång vill jag prova "Vanish" :)

Näe, nu ska jag ner med ett till lass tvätt!



Adios!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

snygg blogg! ha en fin kväll. kram

2009-01-24 @ 15:40:56
URL: http://sunstreet21.devote.se
Postat av: AMANDA

ja fyfan :P

men han vill ju vara sådär säger han. men det kanske han säger för att han ite kan gå ner vad vet jag :P

2009-01-24 @ 16:48:55
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jeanette: Tack så mycket! =)

AMANDA: Ja, fast när jag kollade så ville han gå ner i vikt. Sa han iaf :)

2009-01-24 @ 17:04:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0