SUR

Min köttfärssås blev inte alls så god =/ Jag vet inte om den ska
smaka sådär, för jag gjorde precis som det stog i receptet.
Den blev liksom sur på nå vis.. Aja. den köttfärssåsen blir det inte
nå mer iaf. :)

Sedan var klockan åtta(!!) Sen middag blev det.
Då tog jag en dusch sedan gick jag och la mig. Pär kollade på jakt och
fiske. Jag tycker inte om att kolla på när dom skjuter djur. Fiska går väl
bra. För jag gillar inte fiskar :P
Jag somnade inte så långt efter att jag lagt mig ner. Vaknar av att Pär
pratar med mig, haha :P
Sen kommer jag faktiskt inte ihåg hur jag somnade på riktigt ?!
Trött? JA!
Lika trött nu också. Men jag ska ta en promenix när jag kommer hem,
det ska jag bara göra. Sen kan jag ta en powernap när jag kommer
hem om jag är trött då :D

Idag ska vi äta pyttipanna >P
Jag hatar ju pyttipanna. Men nu har vi köpt en annan. Med hela små köttbullar
och grönsaker i. Minimorötter m.m. Pär sa att den var god, hoppas det.
och det bästa av allt! Det var inte lök i den! Yees, det är dom jag hatar att tugga
på. Det gnisslar på nå vis,.. Aja, får hoppas att denna smakar bättre =)

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha andreas kom hem och berättade om den pyttipannan med efter dom åt den på hjulingsturen :) men jag hatar köpta köttbullar..

2009-01-14 @ 10:12:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag tycker inte om pyttipanna jag heller. men vi får se hur den smakar ?! :P

2009-01-14 @ 15:04:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0