SYNDA

Nu har vi nyss käkat. Snitzel och potatis m. bea.
Stavas det verkligen med Z eller har jag hittat på det
själv? haha =)
Det var gott iaf. Förut så tyckte jag inte det var så himla
gott, men nu älskar jag det! =) Skulle ha haft lite kokta
grönsaker med också, som när Pär gjorde. Då var det
riktigt smaskigt. Men det blev inga sånna idag. Jag vet
faktiskt inte varför jag inte gör det oftare? Det är ju inte
direkt jobbigt att hälla grönsaker i vatten och slå på
plattan?! Hmm..

Ikväll blir det gotta ändå! FAN! :P Pär sa efter maten (eller
var det före??) "Ikväll äter vi dipp och chips!"
Ja, tror ni jag kan stå emot då eller? Näe, verkligen inte.
Även fast jag känner mig mätt (som en plätt) just nu :P
Skulle ha haft morötter att dippa ist. och yoghurt och vitlöks
dipp. Men det har vi inte och jag är pank, så det får bli
onyttigt idag ändå. Även fast jag skulle vänta till helgen.
Men hallå, det är ju Lill-lördag ju! haha =)
Och då slipper jag ju äta det i helgen ist. För nu är det slut
med det. Ska inte köpa chips och dipp nå mer! Hädan efter
blir det morötter och dipp!

Undra om det är Bergegårn i helgen? Nån som vet? :P
Jag har varit nykterist sen nyår. Snart en månad.
Men jag är faktiskt inte för att dricka så mycket längre. ?!
Iaf. inte klappkanon. Även fast jag oftast blir det på bergegårn!
haha. Men nu är jag pank och kan inte köpa något där.
Det är bra, så vet man vad man gör och mår inte pyton dagen
efter. Det är det jag hatar mest. Visst skämma ut sig och ramla
omkull är pinsamt försig, men hellre det än att ligga och känna
sig döende dagen efter.

Nu ska jag skriva Perspektiv.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men snälla bergegårn???? en sak om man har tråkigt nån kväll och verkligen vill hitta på ngt, och det enda man kan göra är att gå på bergegårn. Men att planera och längta till den????? ja alla verkar ju bli klappkanon när dom är där... hatar den där jävla gårn!!!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 21:03:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har inte sagt att jag längtar till den?! Jag bara undrar om det är??

2009-01-22 @ 05:34:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0