TEVEKVÄLLEN

Det är nästan skam att jag vet vilka program som kommer
efter varann på teven! haha =)
Iaf. på vardagarna. Först kl. fyra är det top model eller one tree
hill. Dock är det top model australien nu, boooring! Så det bli OTH!
Efter det är det AFV. Sedan börjar Las vegas, vilket jag inte tycker om
så då byter jag till 3:an där Hell's Kitchen visas :P
Efter det är det how I met your mother och efter 2 avsnitt av
2 and ½ men. Klockan sju är det Joey på femman och efter det
ett avsnitt vänner eller sex and the city på trean! haha. sedan börjar
det olika program kl. 20 =)

Men idag är det väl Are you smarter than a fifthgrader som gäller.
sånt där fick då inte jag lära mig när jag gick i femman??
aja.. let's dance står också på listan. Hoppas Pär också vill se på
det nu då! :D

2 and ½ men har jag blivit besatt av! haha, det är så kul.
"Men, men, men, men, manly (stavas?) men, men, men, Meeeeeeeen!"
haha =)





Fick även höra att det går magsjuka på skolan nu.. Kul!
Vem är det som för smittan dit egentligen? Vem går till skolan när man
har magsjuka?? Smitta bara inte mig, jag vägrar få det!!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Lisa

two and ½men, är så jädrans kul! Går de magsjuka på skolan??? Jag hoppas man inte åker på nå skit..

2009-02-01 @ 12:41:25
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0