TOP MODEL

Kollade på Top Model igår.
Och jag blir galen på dom! Måste dom skrika för varje ord någon
berättar. T.ex. när dom får "Tyramail" så läser allihopa det först
sen efteråt måste dom skrika lite. Varför?
Sen när dom får reda på vad dom ska göra måste dom skrika lite
till, när Jay, Miss J eller vem som helst kommer blir det ännu mer
skrik! Jag skulle aldrig stå ut att bo med dessa tjejer. Fy fan !

Sen hon som gick och sa att hon skulle vinna den här gången ville
jag bara spy på! Fy fan vilken människa! jag hatar sånna. Visst
självförtroende i all ära, men va i helvete!
Så jag blev så jävla nöjd när hon åkte ut. Tji fick du! :D
Om hon hade stannat kvar hade hon nog blivit en nästa Robyn, camille
eller bianca. (Top Model nörd,  haha)



Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

det är så sjukt störande att de ska skrika hela tiden!

2009-01-08 @ 10:28:09
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet! Usch!

2009-01-08 @ 16:19:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0