TOP TRE - SAKER JAG ALDRIG SKULLE ÄTA

Dessa tre saker skulle jag aldrig nånsin stoppa i munnen!

• Djurbäbisar
Så som kalv eller lamm t.ex.
ALDRIG! Lika farligt som en vuxen kanske ni tycker.
Men det gör faktiskt inte jag. Dom har ju inte ens fått
leva ett liv?!



•Sniglar
Även detta gjorde Gordon igår. Fy fan!
Slemmigt och gummi är det enda jag tänker på.
Näe fy! Det skulle jag aldrig vilja smaka..



• Hjärna, tunga, hjärta, lever m.m
Sånnadär äckliga saker! Näe, fy faan. Kan ni tänka er att
äta en tunga?? En tunga? haha :D Aldrig. Och en hjärna.
Vem fan vill äta detta egentligen? Och testiklar, näe.
Jag förstår mig inte på denhär maten, faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Men ja, kött är ju gott X) Fast jag tror faktiskt aldrig att jag har ätit varken lamm eller kalv. Men de kalvar man såg igår levde ju iallafall ett bra liv den tid de hade, motför de som blev inpressade i lådor och skeppade over jordklotet, nej fy!

2009-01-26 @ 22:36:49
Postat av: Simone

Och btw, Kycklingar är ju hönsbebisar!

2009-01-26 @ 22:37:22
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, det är gott! Ja, det är ju bra det iaf. Men jag tycker fortfarande synd om dom :P Dom är ju så söt :D

2009-01-27 @ 06:04:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: sussi

DU ÄR EN SJUK MÄNNISKA! hahahah skojja bara!fina bilder :D

2011-01-10 @ 20:33:07
URL: http://kurjenpolvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0