TRÄNINGSVÄRK

Nu har jag städat ur kylskåp + skafferi. Det resulterade i 4 påsar
med enbart skit! Gamla saker som gått ut. Fan va äckligt egentligen.
Ändå fanns det några saker som det blev "Njaa, det kan vara bra att ha"
även fast jag vet att jag aldrig kommer använda det/ äta upp det.
Så jag tog mig till att slänga det mesta. Så lite mer plats blev det ju.
för igår när vi kom hem, efter att ha varit på statoil. Så stog kylskåpet
öppet!? Det var alltså för många saker så det åkte upp av sig själv, haha =)
Frysen brukar också göra så. Den skulle också ha behövts rensas ur.
Även frostas av.. Men inte idag.
Ska springa ner och tvätta Pärs arbetskläder nu.
Sedan ska jag spela lite Wii :D Och tro det eller ej, men jag får träningsvärk
i armen av det :P Snacka om otränad! hahaha. När man bowlar vill man ju ta
i så mycket man kan, lika med tennisen också..
Herregud, jag måste börja röra på mig !

Morsning Korsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har lite träningsvärk i armarna från hjuling-turen igår =) haha!

2009-01-11 @ 13:19:25
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej :D jag har träningsvärk i benen sen dess :P

2009-01-11 @ 14:31:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Kylskåpet försöker säga er nått... X)

Ja, fan man måste ju ta i när man spelar tennis! =) Tennis-arm, haha.

2009-01-11 @ 18:31:24
Postat av: Nathalie

haha, precis! :D

2009-01-12 @ 06:29:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0