TRÖTT

Åh! Idag skulle jag bara vilja vara hemma och sova!
orkar verkligen inte åka till skolan idag.
Men jag har ju lovat mig själv att jag ska gå på varenda lektion
tills jag slutar :P Ja, inte om jag är dödssjuk då. Men inget
skolk !
och det är bara 2 lektioner idag, och jag slutar 11.20. Så det är ju
inte så farligt :P Får njuta denna vecka medans det varar. Nästa
vecka börjar nya schemat och då slutar vi 13.35. inte så farligt det
heller faktiskt.

Men nu har jag kommit till den jobbigaste tiden på morronen.
att bestämma vad fan man ska ta på sig för kläder. Suck !
Jag vill ha en helt ny garderob!
Först går jag iaf. och kollar hur varmt det är ute. Är det varm så kan
man fundera på leggings. Är det kallt så blir dom automatiskt nerröstad.
haha =)
Jag hatar att frysa, och i denna skola så är det minusgrader känns det som.
Så jävla kallt. vet inte hur många gånger vi klagat, men inget görs..
Så jag måste försöka klä mig lite varmt för att inte förfrysa innan dagen är slut.

Aja.. Nu ska jag gå och lösa mina problem, haha :P

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0