TVÄTTA

Ja, idag gäller det! Ner i tvättstugan igen. Undra vad som händer denna
gång?! Men nu när jag ska tvätta mycket så tar jag ju ner hela tvättkorgen
(korgarna) och då lär dom väl fatta att jag ska tvätta mer.

Igår kollade vi på Deardevil. och han som är "deardevil's" kompis är ju Monicas
pojkvän i Vänner :D Han som ska bli Ultimate Fighting champion. Och nån som
jobbade där dom jobbade, typ assistent eller nått är Meredith(??) grey i Grey's! =)
Kul när man inte har kollat på en film på evigheter och sedan upptäcker man vilka
som faktiskt är med :)

Ska hem till Mor och Far en sväng idag också hade jag tänkt.

men nu ska jag bege mig ner till stugan!

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det tkr jag med (att upptäcka att folk faktiskt är med på mer ställen) :) kollade på den filmen för ett tag sedan vi med... den är bra :)

2009-01-05 @ 17:05:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, fast jag såg inte hela. SOmnade =)

2009-01-05 @ 17:16:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0