VILL HA !

Igår kollade jag runt på mobiler, och jag hittade en
som jag verkligen vill ha! Jag är kär, helt enkelt :P
Jag har ju varit avundsjuk på Pär ända sen han köpte
sin.
Men det negativa är att den kostar runt 8000 =/ ;P
Fast om man tar abonnemang så betalar man "bara"
typ 3000 och sen 200 kr i månaden. Plus avgiften för
det abonemang man vill ha.
Hade jag haft pengar så hade jag slagit till direkt!
Men nu vet jag ju inte hur min ekonomi kommer se ut
i framtiden :P Jag blir ju snart arbetslös, ist. för att gå
på sommarlov. Buhuu.. Jag måste leta jobb som en
tok nu!
Men vem vet, den blir nog billigare om man väntar ett tag,
eller hur?! =)



I WANT IT !

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jag hatar telefoner, det värsta är att jag måste köpa en ny för min "gamla" ber om att få bli slängd i ån! Men Samsung har faktiskt en tendens till att verkligen hålla och vara bra! Sony Ericsson däremot går det bara utför för.

2009-01-21 @ 12:15:44
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag hatar sony ericsson! Och älskar samsung :P Fast den jag hade innan den jag har nu gav upp. Knapparna slutade fungera osv. Och den Pär hade innan han köpt ny nu var skitknäpp! Gick inte att ringa till ibland och väckarklockan gav fan i att ringa då och då. Så jag vet inte riktigt om samsung är så jädrans bra trots allt :P men denna hade jag lätt köpt om den inte varit så dyr =/

2009-01-21 @ 15:07:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0