BLÅBÄR - INGEN HIT

I morse blir jag väckt och får hör att vi ska åka till sörfjärn =) Skulle byta
propeller på båten. Det var lite kyligt faktiskt. Men efter ett tag så kom
den blåa himlen fram och solen lyste igenom. Härligt!

Sedan åkte vi på ica och handlade lite frukost och har just ätit frukost nu.
Jag provade också på C-vitamin med blåbärssmak. Eftersom hallon tagit slut.
Men fy! Näe, den var inte god. Eller den luktar illa. Det är det som förstör. Annars
hade den väl varit okej. Men men.. Jag får väl dricka upp det där röret ändå =)
Slöseri annars. Har ju börjat dricka c-vitamin varje dag till frukost. =)
Undra vilken smak jag ska prova på nästa gång?! =P

Näe, jag tror jag ska plocka ihop lite här igen. Det blir så mycket skönare att
vara hemma när det är städat och fint! Igårkväll när jag satt och kollade på teven
tände jag hörnlampan, för det var så mörkt. och det var såå mysigt! =)
Men det blir ju ännu mysigare om det inte står fullt med saker på bordet här inne.
Dock är det saker som "ska" ligga där! :P Mina glasögon t.ex. måste ligga där.
Helst båda paren. Fast nu ligger solbrillorna där med, dom kan jag ju ta bort.
Sen har vi ljus som ska stå där (helst ska det bara vara dom där ljusen tycker jag)
Dosorna måste vi ju ha nånstans. och våra klockor/armband/ringar ligger också där.
haha. Fast dom kan jag också ta bort.
Men det blir mycket ändå på detta lilla bord.
AJa... Dags att börja! =)

Ha en bra dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0