BLOMMOR

Jag ignorerade regnet och planterade mina blommor ändå =)
Dock orkade jag inte göra snyggt, men bara dom blev planterad så.


I denna kruka har det bara varit ogräs och skit! Stog en såndär stor blomma
i den förut. Som var inne. Men när den dog fick den flytta ut på balkongen :D haha.
Ni ser ju! Krukan ser ju förjävlig ut. Men det ska jag fixa nån annan dag =)
På en av dom där har det börjat komma fram en liten blomma, men jag tror inte
den syns på bild :)


Min jordgubbsplanta fick också flytta ut på balkongen. Dock kan jag inte ha
den där den hänger nu. Men nånstans ska den få plats. Är så less på den! :P
Den måste ha vatten hela tiden! Och jordgubbarna hinner nästan ruttna bort
innan jag hinner sätta klorna i dom :)


Mina stackars blommor! Dom var som jag trodde helt dränkt i vatten =/
Fick hälla ut hur mycket som helst!! Rensade iaf. bort prästkragarna, och
satte dit dom där blommorna i mitten ist. Dom lila =)
Men jag lämnade dom under takkanten nu medans det regnar. Annars
kommer lådan bli översvämmad igen.


Fick en kruka av mamma som jag kunde ha denna blomma i =) Och den
passade bra. Dock är den halvdö redan =/ Jag förstår inte varför ? Är det
nått med det där hörnet eller?? Finns ingen annanstans att ha den heller..
Men jag hoppas den trivs i en lite större kruka.

Nu ska jag plockstäda lite, igen. Det behövs varje dag. Först är sängen
förjävlig efter att man sovit. Och disken sen igår är kvar, och jag äter jämt
frukost här inne framför teven, så disk finns det här inne med. Och kläderna
som vi hade på oss igår ligger slängd på fåtöljerna.
Så är det varje dag! Finns inget att göra åt det heller, förutom att jag äter frukost
i köket! haha :P men det är inte sånt problem. Men kläderna. Vart ska vi göra av dom?
Blä! Ganska jobbigt att bo såhär litet faktiskt. Men ändå skönt!
Jag kommer sakna den här lägenheten sedan.
Samma med min bil, jag klagar och klagar och vill inte ha kvar den. Men jag kommer
nog sakna den på nått vis sen ändå :P

Aja..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Palmen längst ner.. Linus tjatar på mig att vi ska köpa en sån (vi har en liten, men han vill ha en stor). Så jag tänkte fråga på ett ungefär vad den kostar? :)

2009-07-11 @ 10:38:09
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Den var billig =) Kostade bara 159:- på ikea =)

2009-07-11 @ 10:52:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0