BRINNER UPP !!

Idag gjorde jag som sagt Lasagne till middag. Jag är inte så förtjust i
det om jag ska vara ärlig. Blir bara illamående av lukten. Men men..

Och nu sitter jag och är sjöblöt i svett! Så jävla varmt här! Skulle behöva ta
en dusch och tvätta håret, men stå och blåsa håret nu i denna värme är ingen
hitt. Då lär jag ju duscha igen efter att jag är klar. Det blir så jävla varmt av den.

Pär och jag pratade om vad vi skulle göra i helgen förut. Och detta är första helgen
på länge som jag inte vet vad jag ska göra :P Först var det ju studenten, sedan
midsommar och sen Mid Sweden Nat's.
Kanske åker och äter på Sailors inn i morrn, med Therese och Andreas. Pratade
om det med Therese förut iaf. Får väl se om karlarna är lika sugen. Jag är sugen iaf.
Jag vill ha riktigt god mat, som man inte lagat själv! :D haha =)

Näe, nu ska jag ta lite svalkande vattenmelon =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0