DRÖMMAR

I natt har jag drömt två drömmar, som jag kommer ihåg. Sen kan väl
nån annan ha drömts också ?! :P

Nr 1.
Den började med att jag satt här i lägenheten. Sedan började nån banka
och rycka i dörren. Och försökte ta sig in! Jag var alltså jagad!! Så jag började
packa ihop lite av mina saker så jag kunde fly, men jag visste inte vad jag ville
ta med mig. haha. Jag hade en väska som vart proppfull!! Med skor och kläder?!
Och MAT måsta jag ju ha med mig. Men skor??? Jag vill inte lämna dom!
"Näe, fan dom här var dyr!! Dom vill jag inte lämna!!"
Sen kom Pär hem. (Hur vet jag inte, eftersom dom som jagade mig (oss) var ju
vid ytterdörren) Och han började genast hjälpa mig att packa. Han skulle promt
ha med sig vännerboxarna. hahaha! "Nääe, skit i dom! Therese kanske vill ha dom!"
haha.
Aja, sedan hoppade vi ner från balkongen, då stog dom på grannens balkong och
försökte ta sig igenom på det viset (fast det hjälper ju inte dom in i våran lägenhet?!)
Så vi fick smyga. Men om såg oss! FAN! SPRING!!!
Och så höll det på skitlänge! Fy! jag hatar att bli jagad, jag får panik!

Då slog jag upp "Fly" i min drömtydarbok, såhär stog det:
"Drömmar om flykt följer ofta på en serie av drömmar där drömmaren kännt sig
frångad. Att hitta en väg ut eller att undkomma en förföljare tyder på ett positivt slut på
en svår period."

Nr 2.
Andra drömmen drömde jag att jag var gravid! :D Åhhärligt det var!! Jag hade en liten
kula och skulle döpa henne till "Maja". (kanske för att jag gosade med Therese katt Maja
igår?!??! :P) och när jag berättade det började alla skratta?? Varför?
Och mamma var jämt med mig, överallt! Hon lät mig inte gå nånstans själv. haha.
Överbeskyddande? =) Ja, det var inte så mycket mer med det, bara att det var en härlig dröm.
Dock kommer inte den gå i upfyllelse än på ett bra tag! :)

Jag slog på "Graviditet".
Såhär stog det:
"Om en dröm om att bli gravid återföljs av en behaglig känsla av förväntan, står det för hopp
inför framtiden och en känsla av obegränsade möjligheter."


Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0