FULLT HUS!

Ja, nu har vi ännu en födelsedag avklarad! :P När jag kom dit var det fullt hus!
Tror alla kom samtidigt :) Så som det brukar vara. Man sitter och döar och väntar
hela dagen, sedan kommer alla på kvällskvisten.
Men det var trevligt iaf. Och tårtan var mycket god. Det var riktiga jordgubbar i den
ist. för sylt. Såå mycket godare! =) Mums!
Ja, tillslut blev det jag + den äldre generationen kvar i köket! haha. Så efter att jag fikat
klart förflyttade jag mig till tvrummet jag med, till dom lite yngre människorna. haha.

Det blev iaf. prat om Bergesta. och lite om när jag och Therese jobbade där. Kommer
ihåg det som det var igår ;) Vi sökte samtidigt och samma period bara för att vi skulle
få jobba tillsammans. Men så delar dom på oss ändå! :P Så vi får olika "avdelningar"
eller vad det heter. Typiskt! :) men men. Gamlingarna lyste iaf. upp dagen lite. Iaf. dom
flesta
:) Jag gick ut och gick med en tant och hon var såå gullig! =) "Det här måste vi
göra om!" Sa hon. Det blev aldrig så.
Och paret som var kära, åh! Så vill jag också bli när jag blir gammal. Hålla händer och
pussa på varandra =) Sött! Sen fanns det lite otrevliga också, men dom har väl sina
anledningar tänker jag!
Även fast jag aldrig skulle vilja jobba som det, så är det ett väldigt bra jobb tycker jag.
Och all heder till dom som gör det!
Aja..

Småkisserna var rädd, mer än vanligt också. Mesar! haha =) Man är så van vid katterna
i fjärn som är hur gosig som helst. Maja är väl den som är minst rädd av sig. =)
Sötnosar!

Aja.. Fick med mig en tårtbit hem också! haha =) Som vanligt känns det som. Men den
kommer säkert bara stå och bli gammal ändå. Ska se om Päran vill ha en bit sedan kanske :)
Tog ju med mig kameran också för att jag tänkte knäppa lite bilder, men det vart ju inte av.
Trökigt jag vet.. Men men.

En bild fick jag iaf. På mina presenter till Therese! :D Jag piffade till dom lite med några
saker från scrapbook-kittet jag fick av Therese i julklapp! =) Presenten måste ju se bra
ut
också, eller hur?! =)

Av mig fick hon 2 "linser" (eller vad det heter) till kameran och ett linne som jag
vet att hon ville ha! :D Dock tror jag det var i fel färg, men det var det enda som fanns =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja dom var väl överväldigad av allt folk kisserna. :) Ja tack tack för presenterna dom var mkt fina! både innuti och utanpå! ;) :P

2009-07-16 @ 21:21:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, stackrarna =) Inte van kanske med så mycket folk. Det är ju inte katterna hemma heller, det är väl bara för att dom "Känner en" som dom är gosig =) Ja, varsegod! :D

2009-07-16 @ 21:30:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men dom brukar ju vara mer pratsjuk när du är hrä själv. :)

2009-07-17 @ 10:04:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja =) Dom vart väl rädd när det var så mycket folk kanske.

2009-07-17 @ 10:18:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0