HEJ HÖST

Läste på någon blogg att skolorna börjar om 4 veckor. FYRA VECKOR!
Sen är sommarn så gott som över! =( Fy vad fort det gått! Tycker ni inte?
Det har ju knappt varit nån sommar tycker jag?!

Iaf. så insåg jag när jag läste det att jag inte ska tillbaka till skolan. Jag tror
jag äntligen insett att jag inte längre går i skolan. haha :D
Och jag insåg då att jag behöver inte längre stå och vänta på nån jävla buss
varje dag! Ni har ingen aning om hur skönt det känns! haha.
På vintern när det är snöstorm så slipper jag stå i kylan och vänta och bli
översnöad eller bortblåst, jag slipper stå och frysa ihjäl i väntan på den jävla
bussen! :D Fy fan så skönt!

När man kollar på höstmodet som kommit så är det nästan så man längtar tills
man få dra på sig sköna och varma koftor tillsammans med tajts och varma skor =)
Fast jag vill nog ha sommarvärme ett tag till! =)

Men jag har iaf. kommit fram till, att om jag ska plugga vidare ska jag göra det på distans.
Det finns i härnösand och det är väl rätt så lämpligt eller? Då kan jag ha extrajobb vid sidan
av och kanske slipper studielånet, iaf. det mesta av det.
Och om jag får praktik på någon skola (hoppas på Gnarpsskolan) så kanske jag kan få
extrajobba där som vikare eller något medans jag pluggar?! =)
Men jag har ännu inte bestämt mig. Men jag tror jag ska söka iaf. Bara för att se om jag kommer
in. Till våren då..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag kommer över till dig sen tror jag. andreas skulle till pärs garage och fixa nånting :)

2009-07-21 @ 12:23:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Mamma pluggade i Härnösand, och trivdes jättebra där :) Dock så pluggade hon till båt-telefonist tror jag och hamnade på SOS-alarm där hon än idag jobbar. Men jag får ofta höra en och en annan historia från både mamma och pappa (de träffades där) att det är bra där! :)

2009-07-21 @ 13:27:30
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Jasså?! =) Jaha, det lät ju bra! :D Är rätt sugen faktiskt! =)

2009-07-21 @ 16:09:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0