HUNGRIG

Nu har jag och pappa vart till Hudik först, och köpt färg till bilen. Sedan
skulle vi till Selin's för och se om han hade nått bra lim att limma fast den där
skärmen som lossnade förut.
Han skickade oss vidare till Bergsjö. Så det har blivit mycket åkande fram och
tillbaka. Men nu är jag hemma, pju! :P Jag är lite less på att köra bil. Iaf. in till
Hudik! Satt och tänkte på det på vägen dit, att till hösten slipper jag sitta på den
där jävla surbussen varje dag. Fy fan va skönt! :P
Aja.. "Vi" ska iaf. fixa bilen i morron. Jag ska nog inte göra så mycket :P Det blir väl
pappa som gör det mesta. Jag ska bara tvätta bilen, och så fick jag så lov och
tvätta hans Buick också =) Men det ska väl gå bra.

Nu är jag hungrig. För tro't eller ej, så har jag knappt ätit nått idag heller.. Igår trodde
jag att jag skulle stoppa i mig massa onyttigheter. Men näe.. Eller jo, onyttigt åt jag men
inte mycket?! Knappt en halv fryspizza, och några godisar. Sen mådde jag illa resten av
tiden. Men jag tror att jag mådde illa för att jag inte ätit nått. Men när man väl mår illa så
är man ju inte så sugen på att stoppa i sig nått?! :P Aja.

Vet inte vad jag ska äta. Kanske ska tina lite av mitt bröd. Stoppade in det i frysen. Så
slipper det bli gammalt. =) Och det är ju bara gott när man värmer det sedan =)

Förresten så känns det fortfarande som att det är helg! Eftersom Päran är hemma =) Men
han har ju semester. Skönt! =)
Tror iaf. att vi ska måla om stugan i Gårdsjön. Tycke han sa nått om det. Och jag hjälper
gärna till, jag tycker det är kul att måla =)
Pappa sa idag också, att nästa vecka kunde vi få hjälpa till att måla deras staket också.
(dom har ju köpt nytt). Jag vet inte vad han menade med "vi", om han menade mig och
Therese
eller mig och Pär?! :P Men jag har iaf. sagt att jag kan hjälpa till. Bara det inte är
allt för bra väder, då vill jag ju glassa i solen =)

Aja, nu ska jag äta!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag sa "ni" mamma och du.

2009-07-13 @ 23:11:18
Postat av: Nathalie

haha, jaha =)

2009-07-14 @ 16:43:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0