INTE PÅ HUMÖR

Jag tänkte sätta mig ner och sy förut, men efter massa krångel så insåg jag
att jag inte var på humör för det idag. Tror inte jag kommer sy klart jeansen
överhuvudtaget. Orkar inte hålla på och krångla nå mer..
Började lite smått med toppen men gav upp rätt snabbt med den också. Annars
kommer jag bara förstöra det lilla tyg jag har kvar.

Jag vill ha ett stooort bort där jag kan lägga upp tygerna och klippa och så. Det är
så jobbigt att ha på golvet. När vi flyttar ska jag ha ett syrum, jag ska jag ska jag ska!
:D haha. Och ett stoort bord där jag kan ha allt.
Då ska jag köpa massa tyger och sy massa fina kläder ;) Jag kommer nog bli en sån
som syr kläder till mina barn :) Precis som mamma gjorde till mig och Therese. KUL!

Iaf. så känner jag mig inte på humör för nånting idag. I morse var jag på kanon humör,
men nu är det på botten känns det som. BLÄ! Är bara less och trött.. Kan det bero på vädret
kanske? Nu vill jag ha sool!

Vet inte vad jag ska göra idag. Ska iaf. åka och handla med mamma senare.. Sen blir
det väl bara att döa framför teven.. Suck! Fan vad jag har tråkigt =(

Och har fortfarande ont i magen.. Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös! haha. Vad är det
för nånting??!! =/
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett tipps om byxirna, ta ett annat tyg till benet som blev fel, du blir garanterat ensam med sånna byxor.

2009-07-24 @ 15:00:58
Postat av: Nathalie

Ja, jag tänkte på det faktiskt! haha. skapar en ny trend ;)

2009-07-24 @ 16:40:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0