JAG VILL HA MAT!

Hela dan idag har jag kännt att mitt humör inte är på topp.
Men mamma och pappas dator fick det att tippa över, fy fan vad jag hatar
den! För det första är den seg som aldrig förr! Alltså jag tror ingen upplevt
en sån seg dator(!!!). Sen musen är ju en historia för sig, jag håller på få nå fel!
den funkar knappt!
Sen skulle jag bränna nå skiva till pappa och jag stoppar i skivan. och väntar på
att den där "rutan" ska komma upp, ni vet väl vilken jag menar? När man väljer vad
man vill göra. Ja, det tog ju sin lilla tid eftersom datorn är dum i huvve!!
När den väl laddat klart så är det redan brännt på den skivan, Jaha ???
Så jag stoppar i en ny och tänkte bränna en till då, för säkerhetsskull. Sitter och
väntar och väntar och väntar på den där jävla rutan, men tror ni den kommer upp eller?
NEJ! ÅHHHH! Jag höll på få ny psykfel!! Så jag drog mig hemåt innan jag kasta hela
datorfanskapet i golvet!!
Bättre om jag tar med skivorna hit upp och bränner här, skulle nog gå tusen gånger
fortare! Jag tål inte den där datorn!!

Pär kunde iaf. åka med nån annan hem, som tur var. Eftersom jag gått och döat där
hela dan nästan då mamma och pappa varit borta. Trökigt!

Känner mig riktigt grinig idag!! Varför? Fy! Kanske ska ta och sova en stund och se om
jag vaknar på bättre humör :P
Och MAT vill jag ha, jag är hungrig också! Jag vill ha nån riktigt god mat nu! Kött vill jag
ha!

Näe fy, nu vill jag att Pär ska komma hem igen och göra mig på bra humör! <3

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är bäst Nathalie! Tack så mycket! :)

Pusspuss :*

2009-07-18 @ 16:35:38
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0