KOM VÄRME, KOM!

Det känns som att sommarn snart är slut. Och ändå känns det som
att den knappt börjat. Värmen måste komma tillbaka NU! För snart är
det höst och vinter. FY! Jag vill verkligen inte ha vinter! Snöstorm och
kallt. Varenda gång man ska nånstans måste man skotta av bilhelvete
och iskallt i den. Halka och dratta på arslet och bli blöt! måste ta på sig
tusen kilo kläder innan man går ut och nääe! Jag vill inte ha vinter!
Nog för att det är mysigt när första snön kommer och Julafton är ju
obeskrivligt mysig. Men sen är man bara less. Iaf. jag. Fan att vintern
ska vara så lång. Hade den varit kortare tror jag den vore mer uppskattad!



Fast så kanske det är med sommaren med, om den hade varit lika lång som
vintern kanske man inte skulle längta efter den och uppskatta den så mycket
som man gör?!
Fast det tror jag nog att man skulle göra ändå. För jag tror hellre man har
sommar och varmt än iskallt och snö. Eller vad tror ni?



Jag vill iaf inte att det ska bli vinter. Vill inte vill inte vill inte!!! Är det nått jag hatar
är det att frysa! Nästan så jag får ont i hjärtat av att tänka på att snart är det vinter. haha.

Näe, nu får värmen ta och komma tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0