KORTKNÄPPNING, NYBAKAT & GLASS

Idag precis efter att Pär gått ut genom dörren plingade det på?!
Jag fattade ingenting, haha. Ibland brukar Pär plinga på innan han går in.
Bara ändå, haha. Men jag hörde aldrig någon nyckel vridas om.
Så jag går och kikar. Eller smyger och kikar, för om det är någon jag inte vill
öppna för (typ försäljare osv.) så vill jag inte att dom ska höra mig =)
Men ser en rosa tröja som jag tycker jag känner igen, och blondt hår.
Therese kanske?!!? =) Ja, det var det. Hon tyckte iaf. att vi skulle knäppa lite kort
idag. Så det gjorde vi. Knäppte först lite hemma hos dom.
Sedan åkte vi ner till sörfjärn och knäppte lite där också. Först smakade vi på
mammas nybakta tekakor, MUMS! =)
Sen åkte vi vidare. Och det blev nog en del bra kort =) Iaf. som det såg ut på
kameran, sen när man lägger in dom på datorn kan det ju se helt annorlunda ut.
Men jag hoppas det kommer upp kort FORT på Therese blogg =) Jag är nyfiken!
Fast jag tror inte dom vi knäppte hemma hos henne blev nå bra =/ Jag såg så
fet och ful ut på dom. BLÄ! Och GAMMAL såg jag ut också, fyy!

Sen när vi ska knäppa sista kortet på baksidan hemma i fjärn så hör vi glassbilen! haha.
Och den riktiga också, Hemglass. Inte den andra dåliga glassbilen.
Jag vill ju ha dom där goda glassarna som fanns förut. Men smaker som; Grodorna,
Hallonlakris, banan, bilarna osv =) Dom var ju såååå goda! Men dom finns ju inte kvar, tyvärr.
Men det blev lite annat gott =) Jag och mamma köpte nån samling av massa glassar och
delade på. Therese köpte "splittisar" :D haha =)

Nu har vi just ätit middag. Soppa blev det. Nån kycklingsoppa. Men det borde ha heta
Currysoppa. Näe, mycket godare med spagettisoppa =)
Päran har åkt och fiskat också, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.

Även att jag slaskade nå pesto eller vad det var på mitt vita linne förut. Och nu går det
inte bort. Har tvättat det 2 gånger =( Fan då! Mitt favoritlinne. Men ska se om mamma har
nå klor som vi kan lägga det i, förhoppningsvis går det bort då!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0