LJUS ELLER MÖRK?!

Satt och funderade på vad jag ska göra med mitt hår. Har ju haft planer
på att göra det ljusare. Men just nu känns det inte som att jag kan göra så
mycket ljusare utan att det blir blondt?! Och det vill jag inte ha!

Jag vill ha en ljusbrun färg. Men jag vet inte. Om ni kollar på min profilbild
så ser ju håret nästan svart ut på den bilden?! Och det tycker jag också är
snyggt?! :P Jag ha beslutsångest! Jag vill ju göra en förändring.
Och i värsta fall är det ju bara att färga det mörkt sen igen, eller lägga i mörka
slingor?!

Vad tycker ni? Therese tycker jag ska köra på ljust och mamma tycker mörkt :P
Men det brukar oftast bli som Therese tycker i slutändan. hahah :D Jag litar på att
hon vet vad som är snyggt!
Men isf. så tror jag att jag behåller underhåret mörkt. Tror jag..

Men detta blir nog efter sommarn isf.
Tycker det är onödigt nu när det bleks och slits på sommaren. Då är det bättre att vänta
och klippa bort allt slitet efter sommarn ist.



Och om jag ska göra detta så ska jag göra det hos frisörn Therese brukar gå till. Vill inte
klippa mig i harmånger nå mer. Det blir inte som jag vill där.
Men då är jag orolig att dom ska klippa jättemycket på längden =/ Man vet ju aldrig, ibland
tar dom ju en bra bit utan att säga nånting, tycker jag.
Och nu har jag fått mitt hår så pass långt att jag vill inte klippa av det nånting alls!! :P haha =)

Fast jag är bra sugen på att klippa håret kort också, typ till axlarna =) Men det vågar jag inte!

Vad tycker ni?
Ska jag vara ljus eller mörkhårig?

Kommentarer
Postat av: Sara

När du är brun och så så tycker jag att det är jättefint när du har lite ljusare hår :) Linus hade en bild på dig och Pär på gammeldatorn från förra eller förr-förra sommaren, och då hade du lite ljust (ljusljusljusbrunt) slingat och var sådär sommarsolbränd. Det var jättefint! :) Såg nästan lite blondaktigt ut t.o.m har jag för mig :) Men du är fin i mörkt också.

2009-07-15 @ 20:29:29
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jasså ? =) Vad var det för kort då :P Ja, det håller jag med om. Det är snyggare med ljust hår när man är solbränd. =) Har en bild jag också som är flera år gammal. Då hade jag ljusbrunt med blonda slingor, det gillade jag =)

2009-07-15 @ 21:05:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag tkr du ska ha ljusare! :) inte blondt. blondt är ju som jag har tkr jag... men kanske mörk blondt, det blir inte så ljust som man tror om man gör mörk blondt för frisörerna ser färgerna på andra sätt. mörk blondt är ganska mörkt om man ska gå efter deras färgsätt. Nej hon jag går till klipper inge mkt alls. Om hon vet att man vill ha långt hår och vill få det att bli längre. Sist jag klippte mig tog hon mindre än utväxten så det skulle vara längre eftersom jag vill att det ska växa och inte stå stilla i längden lixom.

2009-07-15 @ 21:06:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker du är absolut finast i mörkt hår :)

2009-07-16 @ 04:05:22
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Hmm. Ja, jag får se hur jag gör :P kan inte bestämma mig =)



Mia: Jahapp! :P Det gjorde inte valet lättare :P

2009-07-16 @ 08:52:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

tycker oxå du skulle prova att ha lite ljusare hår :)

2009-07-16 @ 14:45:02
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: Ja, det lutar åt det faktiskt =) Kan ju alltid färga tillbaka till mörkt ifall jag blir missnöjd =)

2009-07-16 @ 15:12:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0