MYS FÖR MIG SJÄLV =)

Idag åkte vi till Therese och Andreas en sväng. Grabbarna rökte lite fisk.
Jag och Therese lekte med katterna, som vanligt! haha =) Men dom är så söt!
Zipper har en liten gömma under altan, det är bara grässtrån och sånt som man
leker med han med! haha. Sedan när han "fångat" strået så tar han det i mun och
springer under altan med det! Såå söt!
Dom fick också smaka lite fisk! Dom vart lite tokig ett tag, när dom fick smaka rökt
sik. Rå sik tror jag inte var lika gott! =)

Sedan åkte vi hem och sen dess har jag bara döat. Eller jag har småplockat lite
här hemma och slängt in en tvätt. Men inte mer än så.

Sen ville Pär ha nån snabb mat, för han skulle iväg och fiska. Han plockade fram
köttbullar och makaroner! NEEEEJ! haha. Fy! Jag åt endast 2 köttbullar och lite lite makaroner.
Näe, jag kan verkligen inte äta det nå mer!

I morrn måste jag komma på nå god mat att göra till Pär. Jag vill ha kyckling och ris och currysås!!
(han tycker inte om det) Kanske ska fresta med en grillning?! :D Åsså grillar jag kycklingfilé? =) GÖTT!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

http://open.spotify.com/user/farahang/playlist/0c7nIJ3Vdi8QJ6xq1Lgbza



här är min spotify-lista ;)

2009-07-30 @ 19:34:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0