PÄRLAN

Idag ska jag åka ner till sörfjärn och tvätta pärlan (för förhoppningsvis sista gången)
För i morron kommer nämligen en och ska kolla på den!! =) Det gick fort va?
Det trodde jag inte, jag trodde ingen skulle vilja ha den..
Men då blir det säkert så att han inte vill ha den, sen kommer det bli dött!
Men om han nu köper den så innebär det att jag blir utan bil ett tag =( Fy vad konstigt
det känns. Det känns som man inte kan göra nånting, nu när man är van vid att
kunna åka vart man vill när man vill =)

Jag måste torka håret. Har nyss duschat. Men jag vill inte väcka Pär som ligger och sover.
Så jag hoppas han vaknar snart. Annars får jag torka ändå! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0