SOMMARNATT

Lördagen började med att vi gjorde oss i ordning och åkte iväg och
hämtade upp Therese och Andreas. Sedan åkte vi lite med båten och
stannade till i en liten vik =) Jättemysigt är det där! Och varmt som bara den
var det också. Iaf. när solen var framme.

Sedan kom det en till båt med mera folk =) Med sig hade dom världens sötaste
hund :D Om någon en gång börjat kasta en pinne till henne så gav hon aldrig upp.
Hon sprang fram till den siste som kastade och hävde pinnen framför fötterna på
denne :D Sedan stog hon och väntade. Kastade dom inte iväg pinnen så började hon
yla! haha. Eller så lekte hon vidare på eget håll. Hon lekte som en katt! Sparkade runt
på pinnen hela tiden och grävde och sprätte sand överallt! :P

Vi grillade lite också. Men det var inte alls gott! Det var sand på gallret så köttet var
alldeles knaprigt. Inte gott! Jag kunde inte äta upp det. Blä!

Sen åkte vi iväg och tog en tur längst stranden =) Poplåda i båten också. Det var kul!
Efter att vi "parkerat" båtarna blev det "bryggfest" :P Satt där ett tag sedan började alla
gå vidare till campingen. Dock stannade jag, Pär och Peter till vid Micke och Lindas båt.
Där det var mer folk! Sen gick vi alla vidare tillsammans =)
Jag skulle in till mamma och pappa och hämta min jacka. Då följde hela högen med dit
också :D haha. Mamma bjöd på nått likörliknande, men blä! Då var det jag köpte godare :D
Det var FÖR sött.

Vi gick vidare och nästan det första jag gör när jag kommer dit är att förstöra byxorna mina :(
Mina jeansleggings! DAMN IT! 2 hål och ett är skitstort! Jävla skit.. Fastnade i nån skruv på bordet.
Åhh! Aja, efter ett tag var det bortglömt! haha =)

Sen blev det ju självklart dans också! KUL!

Helt plötsligt så skulle det stängas! Kvällen gick jävligt fort tycker jag.
Pär och Peter försvann på annat håll och jag hängde med Linda vid en buss! haha =) Trevligt!
Sen kom Pär och Peter tillbaka och vi gick till micke och Lindas båt och sov där =) Mysigt!
Dock höll jag på att frysa ihjäl hela natten. Eller hela och hela. Pär sa igår när vi kom hem att
vi måsta ha kommit i säng vid 4-5 tiden :P
Aja..

Hela dan igår gick åt till att sova! :P Åkte ifrån båten vid 10 tiden. Handlade lite mat på Statoil
sedan hem och sova. Och sov så gott som hela dagen.

Idag ska jag åka till stan med Pappa. Ska köpa färg till bilen så han kan laga den lilla skada som
blev på den förut. Men det blir väl runt 12-13 tiden.

Kollade ut på balkongen nyss och såg att nån varit på min jordgubbsplanta. ALLA jordgubbar
är borta! Jädrans! :P Det är väl dom där jävla skatorna som JÄMT sitter och kacklar här utanför.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0