STEKT

Idag cyklade jag ner till sörfjärn ännu en gång. Så nu har jag
knaprat ihop 4 mil denna vecka också =) Får se om jag kanske
cyklar ner i morron också. Vet inte om jag orkar. Nu på hemvägen
var det så jävla jobbigt. Benen känndes som gummi! När jag kom
till mördarbacken så tänkte jag, aldrig att jag orkar upp för den nu.
Men det gjorde jag. Jag vägrar gå upp för den! :P Men jag var ju
halvdö när jag kom upp ist. Flåsade som jag vet inte vad! haha =)

Iaf. så gick vi på stranden, Therese och Jag. Mamma kom också lite
senare =) Skönt! Badade för första gången i år också, faktiskt. Jag
tror jag blivit en badkruka. Jag tyckte det var iskallt i vattnet. Dock var det
skönt när man doppat sig och varit i ett tag =)

Sen vart det stekning i solen. Tror faktiskt jag slummrade till ett tag där.
Jag kommer ihåg att jag drömde nått, men jag kommer inte ihåg vad.
Jag började röra mig hemåt vid tre. Tänkte att jag skulle gå barfota eftersom
det är såå härligt! =) Men jag skulle inte ha gjort det! Asfalten var så jävla
het!
Mina fötter kokade! Nu gör dom jätteont =( Uscha!

Och Therese hade börjat flagna på axeln där hon brännt sig och det fick
jag pilla bort! haha. Ni vet inte hur mycket jag njuter när jag får göra det! :D
Jag måste vara konstig, men jag älskar att klösa på saker. Löshud, sårskorpor
(dock bara på mina eller Pärs sårskorpor, haha) Love it! :P

Idag ska jag laga Korvstuvning. Guud så gott! Var jättelängesen jag gjorde
det nu. Det ser inte särskillt gott ut, men smakar mumma!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: karoline

haha jag älskar det också! imorse klöste jag bort lite från alexander för han flagnade också på axeln :P

2009-07-02 @ 14:23:55
URL: http://karoliner.devote.se
Postat av: Nathalie

Haha, ja det är ju skitkul! :D

2009-07-02 @ 18:42:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0