TA DET LUGNT

Det är så skönt att kliva upp några timmar innan man ska iväg tycker jag :)
Jag gör jämt det! Då kan man först lata sig lite framför datorn. Sedan äta
frukost i lugn och ro. Sitta lite mer vid datorn. Fixa håret, slappa lite till. Sminka
sig, slappa lite till. Och till sist klä på sig och sedan kolla i lugn och ro att allt
är avstängt (plattång, volym-master mm.) och sedan åka iväg =) Är det nått
jag hatar så är det att stressa. Jag blir bara på dåligt humör och ingenting
blir bra! Näe, då är jag hellre lite tröttare när ja kliver upp! :)

I helgen tror jag det blir lugnt! =) Skönt det också. Skulle vara kul att åka till
stugan i Gårdsjön. Så mysigt där ju!
Nästa vecka är sista veckan Pär jobbar, sedan har han semester 3 veckor =)
Härligt! Då kanske det blir mer tripper dit och även båtåkning och stranden
hoppas jag. Skönt att slippa det där alarmet klockan 5 varje morron och att
få sova ut tillsammans :)
Aja..

Mamma skulle iaf. följa med till stan =) Bra! Tråkigt att gå själv.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0