TÄVLING

Nu har Pär precis åkt iväg på fisketävling nere i sörfjärn =)
Dom skulle tydligen utrota gädda i ån, för dom åt upp all annan fisk.
Hoppas han drar hem första priset då! :D Vet inte riktigt vad som var vinsten
men äran är ju alltid nått, eller hur?! Haha =)

Jag ska snart åka iväg och gratta systeryster som fyllde år igår. Hon jobbade ju
hela dan igår så då vart det ingan. Hoppas det blir lite tårta då! :D
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske köper mig nå gotta och kollar på dumburken.
Finns väl inte så mycket annat att göra antar jag.

Pär och jag pratade idag om att det skulle vara kul att åka utomlands ett gäng! =)
Jag vill bara åka utomlands överhuvudtaget. Få se nått annat än Gnarp för engångs skull.
Om ni missat det så har jag aldrig varit utomlands, inte ens i norge eller danmark.
Så en riktig sol och bad semester skulle jag inte tacka nej till! =) Dock vill jag inte åka till
nått partyställe. Visst vill man väl kankse festa, men det kan man väl göra där det är lugnt
med?! =) Sen vill jag åka nånstans där det finns nått roligt att se. Jag vill inte bara ligga på
stranden hela dagarna (dock så skulle jag inte klaga ifall jag fick det :P). Det är ju kul att gå
och titta på saker också =)
Men om jag känner alla rätt så lär det mest bara bli prat ifall man frågar nån =)

Jag har ju alltid velat åka till Paris! Så länge jag kan minnas! Fast nu på senare år så vill jag
inte det lika mycket längre. Men jag vill se Eifeltornet! =) Det skulle vara häftigt!
Sen vill jag åka till Egypten och se alla pyramider.

Och mest av allt vill jag åka till Afrika (eller vart man nu åker?! :P) och åka på Safari!! FY FAN
va kul! Det vill jag verkligen verkligen göra! Få se lejon och sånt på nära håll! Fränt! :D

Näe, nu ska jag göra mig redo för födelsedagsfirande!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill också :) !

2009-07-16 @ 18:11:20
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad? :P Fiska? utomlands? haha =)

2009-07-16 @ 19:24:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej jag vill oxå åka nånstans! jag ska åka utomlands i höst! det ska jag bara, antingen jag o andreas bara eller om ni vill följa med! :) fast jag vill inte heller åka till ngt partyställe, fy vad less jag är på sånna. Jag vill åka till ngt fint ställe där man kan se saker! :) jag skulle vilja åka till grekland, fast isf. till ngt fint ställe. inte nåt lortställe som ser precis likadant ut som alla andra länder... :) Jag skulle oxå vilja åka till paris. dit skulle man kunna åka på en weekend eller nå och bara kolla lite på eifeltornet och så :) sen vill jag oxå åka till egypten och se pyramider. eller afrika. fast det är ju ganska dyrt att åka dit och mkt äckliga farliga djur :/ men crulle o helena skulle ju åka till egypten tror jag (det ligger ju längst upp i afrika) och det var inte så dyrt :) det skulle jag oxå vilja göra! :)

2009-07-16 @ 21:26:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, jag med vill åka! =) Jaa, du har iaf. något att vara less på! haha, jag har inte ens varit på nå partyställe heller. :P Jaa, jag vill också åka till hösten! =) Hoppas det blir så!:P

Jag vill helst av allt åka på safari! Fy så kul! =) Men vilket land som helst går bra, bara det är varmt och fint haha =)

2009-07-16 @ 21:32:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0