TIO SAKER OM MIG..

  1. Jag ryser varje gång en lastbil åker förbi mig. Varför vet jag inte, tror bara
    det är för att dom är så hög! :P Och det känns som dom ska tippa på mig :P
  2. Jag är rätt så kräsen med vad jag stoppar i munnen. Dock är det inte den
    onyttiga maten jag väljer bort, snarare tvärtom. Jag är jättedålig på att prova
    på nya saker.
  3. Jag hatar att frysa! Jag hatar det verkligen, och hur mysigt det än är när den
    första snön kommer så skulle jag gärna ha sommar året runt! Eller så kunde
    det vara varmt även fast det fanns snö =)
  4. Jag är barngalen! Jag vill ha barn, haha. Det har jag velat så länge jag kan
    minnas. Och man blir  ju så avundsjuk när alla runt omkring en får barn. :P Men
    jag vill ändå inte ha barn just nu, även fast jag är barngalen. Jag vill skaffa mig
    ett jobb och flytta till nått större först =) Min tur kommer den också!
  5. Jag är väldigt känslig och kan börja grina för ingenting. Det spelar ingen roll
    om det är för att jag är lessen/glad/arg. Det behöver inte vara något som gäller mig.
    Jag kan kolla på teven och bli glad för någons skull och då kommer tårarna =)
  6. Jag kollar alltid på registreringsskylten på bilar, och tycker alltid det är lika kul
    när bokstäverna formar ett ord! =)
  7. Jag älskar att umgås med folk. Men ändå är det väldigt sällan jag umgås med
    vänner. Jag tycker också om att få vara för mig själv, men för det mesta är jag
    en social person och tycker inte om att vara ensam.
  8. Jag kan inte skratta högt! haha, jag vet! det låter skitfult! Men när jag skrattar kommer
    det inget ljud. :P Jag får bara ingen luft och kan knappt andas när jag gapskrattar.
    Mycket tråkigt tycker jag eftersom det är så härligt med skratt! DOCK kan jag skratta
    högt när jag är med Pär!? :D haha, jag vet inte varför jag bara kan göra det när jag
    är med bara han =)
  9. Jag älskar djur! och jag ska ha minst 2 katter och en hund när vi flyttar till hus.
  10. Jag älskar att bli skrämd! Haha, även fast man håller på att få en hjärtattack när
    man blir skrämd så är det såå kul efteråt! haha (om det är ett skämt såklart!! Annars
    är det inge roligt alls!!) När jag, Simone, Denise och Linus var liten brukar vi leka
    "skrämskrämleken" ute på kvällen när det var mörkt. Det innebar att vi gick runt i
    grupper. Jag, Simone och Denise i en och Linus i en, haha (Han var den enda som
    vågade gå själv :P) Sedan skulle vi gå åt varsitt håll och sedan hoppa fram och
    skrämma varann! Dock var det bara Linus som skrämde oss :D

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag fick nog ditt höga skratt då. :) det är ju skit kul att skratta högt!! :D haha! det är lixom en frihets känsla i kroppen! :)

2009-07-21 @ 20:20:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

JAA! Jag skulle gärna ha ditt skratt =)

2009-07-21 @ 20:27:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0